هیس! یک نفر دارد می نویسد...

خرید بک لینک
یه جایی از فیلم " the fault in our stars" هست که هیزل به آگوستوس میگه: "این منصفانه نیست"

یه همچین حسی دارم الان. حس منصافنهونبودیدگی!

هیس! یک نفر دارد می نویسد......

ما را در سایت هیس! یک نفر دارد می نویسد... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 15:09

یه وقتایی از خودم می پرسم چرا؟می دونی؛ من که آدمی نیستم که بشینم یه جا و کاری نکنم با این تفکر که خدا خودش باید یه کاری کنه برام. اما یه وقتایی فکر که میکنم می بینم دست من نبوده یه اتفاقایی. نمیدونم. خیلی وقتا فکر میکنم به اینکه خدا میخواد یه چیزایی اتفاق بیفته یا دست خودمونه؟ یا اینکه خدا میخواد که دست خودمون باشه ولی آخرش چیزی میشه که میخواد؟پ.ن.: باید از خودم بدم بیاد که بدم میاد از شلوغی خیابونای امسال توی محرم؟ نمیدونم! اینو میدونم که اگه بدم میاد دلیلش اینه که رنگ سیاه شده رنگ ریا! از بخش ریاکارانشه که بدم میاد راستش... هیس! یک نفر دارد می نویسد......

ما را در سایت هیس! یک نفر دارد می نویسد... دنبال می‌کنید

برچسب: رنگ ریاضی,رنگ ریا,رنگ و ریا,رنگ آمیزی ریاضی,به رنگ ریاضی,رنگ موی ریانا,رنگ در ریاضی,قضیه چهار رنگ ریاضی,رنگ آمیزی اعداد ریاضی,دختری به رنگ ریاضی, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 2:39

نگاه میکنم عکسش رو

میگم:

تو هم حس میکنی آرامش بعد توفان رو؟

عکسش نگاهم میکنه

احتمالا میگفت: شاید هم آرامش قبل توفان...

هیس! یک نفر دارد می نویسد......

ما را در سایت هیس! یک نفر دارد می نویسد... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 2:24

نگاه میکنم به آینه

نگاهم میکنه

سرم رو کج میکنم

سرش رو کح میکنه

میخندم

لبخند میزنه

میگم: بعد مدت ها دارم حس میکنم دارم شبیهت میشم

میگه: بعد مدت ها دارم حس میکنم دارم شبیهت میشم

موهامو باز میکنم و از ته دل میخندم

میخنده و میگه: داری زیادی برمیگردی به خود واقعیت. دلم تنگ میشه برای بگو مگوهامون

میگم: تو توی قلبم می مونی. به عنوان "من روزهای بد"

هیس! یک نفر دارد می نویسد......

ما را در سایت هیس! یک نفر دارد می نویسد... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 13:06

میگویم: " اوقاتی هست که تو در شرایطی قرار میگیری که حس میکنی یک قدم اشتباه دیگر باعث فروپاشی ات خواهد شد. انگار که به دمای ذوب خودت نزدیک شده باشی. اینجاست که تو تعیین کننده ی این هستی که محکم باشی و ادامه بدهی یا اینکه راه آسان تر را انتخاب کنی. نمیدانم چه دردیست به جان من که در زندگی ام هیچوقت نتوانستم راه آسانتر لعنتی را انتخاب کنم! "همینطور برایش میگویم از شرایط جدید. می گوید : " می دانی از چی تو خیلی خوشم می آید؟"لبخند می زنم که یعنی نه! بگو!می گوید: " خوشم می آید، خوب "پا می شوی از جایت"اینکه چقدر قدردانش هستم در لحظه ای که این حرف را به زبان می آورد را هیس! یک نفر دارد می نویسد......

ما را در سایت هیس! یک نفر دارد می نویسد... دنبال می‌کنید

برچسب: ستاره نعمتی,ستار نعمتی,دکتر نعمتی ستون فقرات,دکتر امید نعمتی ستارخان, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 20:33

تصمیم گرفته ام خودم بشوم باز

این بدبین شدگی لعنتی را بیندازم دور.

برسم به کارهایی که دوست داشتم. چیزهایی که زنده نگهم میداشتند مثل اکسیژن توی آب برای ماهی.

شده ام ماهی توی آبی که مانده است. که بوی نا گرفته است. دلم میخواهد عوض کنم آب تنگم را. منتظر دستی هم نباید بمانم برای این کار. کار کار خودم آدم است همیشه آخرش. به قول فروغ "از آینه بپرس نام نجات دهنده ات را..."

هیس! یک نفر دارد می نویسد......

ما را در سایت هیس! یک نفر دارد می نویسد... دنبال می‌کنید

برچسب: از آینه بپرس, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: جمعه 2 مهر 1395 ساعت: 16:46

صفحه بندی